środa, 9 stycznia 2013

Lakiery, uubione, niezastąpione, konieczne!

Kochani.:) ( wybaczcie ten zwrot, nie mogę wymyślić żadnego innego, przyzwoitego wstępu:P)

Dodaję post o lakierach... Po co? Bo to kolejna moja obsesja;)
Kupuję zazwyczaj te tańsze, bo wolę pomalować pazurki 3 razy w tygodniu na różne kolory, niż nudzić się z jednym, tym samym;)
Nie ograniczam się co do odcieni. Uwielbiam dosłownie wszystkie!
Niestety jestem mega patałachem i ostatnio musiałam pozbyć się większości, bo a to zaschnięty, a to zbyt gęsty.
Dzisiaj pragnę przedstawić Państwu yhmmm:
1.  Essence nude glam. Uubiony, delikatny, pasujący do wszystkiego:) Ma szeroki pędzelek, dlatego wystarczy 2-3 pociągnięcia i gotowe. Polecam każdemu, z uwagi na cenę i trwałość:) Cena: ok. 4 zł
2. VOLLARE colorado kolor kobaltowy(wg niektórych niebieski;P) Kupiony w chińskim centrum. Lubowany przeze mnie średnio;) tylko z racji tego, że trudno się nim maluje. Niemniej jednak polecam, bo jego cena to ok 3 zł a kolor naprawdę super.
3. Bez firmy, bez nazwy. Okrzyknięty dzbankiem lakieru do paznokci. Piękny, soczysty, czerwony kolor. Cena : 3 zł w sklepiku osiedlowym. Maluje sie nim przecudnie, wygląda zjawiskowo. Polecam!(choć wątpie, że łatwo go znajdziecie;))

4. Butterflay CERAMIC kolor beżowy. Super szybko schnie, jest bardzo delikatny. Cena: 3 zł.

 5.Bell Fashion colour  kolor : jasny róż. Idealny do frencha! Kupiam go na jakiejś promocji w rossmanie za 4 zł. Polecam, chociaż ciężko się nim maluje.

6. Wila Extreme Nails kolor jaśniutka zieleń. Świetny lakier. Wystarczy 2 warstwy i paznokieć idealnie pokryty. Zauroczył mnie kolorem i ceną : 3 zł. Ma płaski, wygodny pędzelek. Polecam!


Z góry przepraszam za niedbale pomalowane paznokcie. Malowałam w pośpiechu i wyszło jak wyszło;)


A jakie kolory Wy preferujecie? Macie swoje ulubione marki lakierów?

Pozdrawiam. Hedonista na pół gwizdka.




6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier essence City Glam - kupiłam przypadkowo pod wpływem chwili - i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wyglądało to tak samo:) Jest świetny, bardzo naturalnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem specjalistką od prowadzenia bloga, każdy ma swój pomysł:) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A, zapomniała dodać, że masz ładna płytkę:)
    I zapraszam do Malinowego Klubu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytka paznokcia to był mój odwieczny kompleks;) Prawda jest jednak taka, że wystarczy umiejętnie ją pomalować i nie wygląda tak tragicznie. :)

      Usuń
  5. Piekny ten bez. masz sliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń