piątek, 18 stycznia 2013

kosmetyki - niezbędniki!:)

Hej kochani:)
Piątek, nareszcie upragniony i wyczekiwany. Będę mogła  odpocząć, zapomnieć o tym wszystkim co było w tym tygodniu złe. Marze o 8 godzinnym śnie:) Wprawdzie jutro czeka mnie dużo sprzątańska, nauki, a wieczorem chrzciny, ale wszystko lepsze od siedzenia na uczelni:)
Dzisiaj  dodaję post o kosmetykach, bez których nie potrafiłabym się obyć;) No chyba, że nie musiałabym wychodzić z domu:P
Każda z nas, no może prawie każda codziennie przed wyjściem robi makijaż.  Mi osobiście taki podstawowy zajmuje 10-15 minut(oczywiście, jeśli jest to makijaż naturalny, a nie wieczorowy). Wydaje mi się, że warto poświęcić codziennie ten czas, zawsze doda to nam pewności siebie i komfortu:)

  W makeupie bardzo ważny jest dla mnie podkład. Musi mieć odpowiedni kolor, konsystencję, musi być trwały. Jak dotąd najbardziej trafiony okazał się dla mnie podkład z REVLON odcien 150 BUFF. Nie zostawia śladów na ubraniach, nie ściera się, świetnie pasuje do kolorytu mojej skóry:)
Od czasu do czasu używam  bardzo taniego podkładu z Sensique. Jest może nie reweacyjny - słabo kryje i szybko się ściera, ale ma fajne odcienie, ladnie pachnie, świetna konsystencja.
Kiedy mam problemy ze skórą, niestety muszę używać korektora. Kiedyś dostałam od siostry firmy INGRID , ale jakoś specjalnie nie jestem z niego zadowolona. Jest słabiutki, ale w ostateczności po niego sięgam:)

  Ostatnio coraz rzadziej, ale jednak stosuję również pudry. Przy użyciu podkładu z REVLON nie jest to konieczne, jednak przy SENSIQUE muszę po nie sięgnąć. Najbardziej zadowolona jestem z pudru ryżowego ALKEMIKA, który kiedyś wygrałam w konkursie, ale z tego co się orientuję jego koszt to zaledwie 20-25 zł. Jest bardzo wydajny, transparentny, także nie musimy bać się, że zostanie nam po nim "biała mąka" na twarzy:) Jest naprawdę prześwietny:) Znajdziecie go tutaj: http://www.alkemika.net/katalog.html.
Zadowolona jestem również z pudru LANCOME. Mam go już około 3 lat i jest na wykończeniu, ale naprawdę gorąco polecam. Dostałam go w prezencie od siostry i powiem szczerze na lepszy puder w kamieniu nie trafiłam nigdy. Miał 3 odcienie, w tym jeden rozświetlający. Zresztą, chyba wszystkie kosmetyki z tej firmy zachwycają:)
Czasem używam brązu do twarzy, ostatnio coraz rzadziej, ale czasem mi się zdarzy;) Ten który mam na chwilę( Calvin Klein) obecną jest troszkę zbyt ciemny i wygląda mało naturalnie. Stosuję go razej na wieczorne wyjścia. Ale ta czy inaczej polecam:)
 Kiedy już ukryje wszelkie możliwe krostki, blizny zaczerwienienia i co tam się jeszcze na mojej twarzy pokaże, zabieram się za oczy. Uwielbiam minimalizm, dlatego w moim makijażu nie znajdziecie cieni do powiek;) Zazwyczaj robię tylko kreskę na górnej powiece, do czego ostatnio używam wyłącznie eyelinerów, a następnie dobrze tuszuję(niestety mam marne rzęsy, więc muszę robić to kilkakrotnie, żeby cokolwiek było widać). Jeśli chodzi o eyeliner, to obecnie używam z ESSENCE. Jest dobry, ma cienki pędzelek(co uwielbiam!), jest intensywny:) Nie ściera się, co jest zaskakujące, patrząc przez pryzmat jego ceny:)
Tusz to mój wielki problem od zawsze. Nie potrafię znaleźć takiego, który zdziałałby z moimi rzęsami cuda.
Jednak w miarę zadowolona jestem z  mascary mySecret EXTRA LASH. Ma świetny pędzelek, pogrubia,wydłuża i naprawdę nie skleja! Jedyny minus to to, że po kilku godzinach zaczyna się kruszyć i potrafi zostawiać ciemne ślady ppod oczami, ale za 8 zł to naprawdę niewielki grzeszek:)
Jakiś czas temu koleżanka namówiła mnie na mascare z ORIFLAME GIORDANI GOLD. Jakoś nie byłam specjalnie zadowolona na początku, ale przekonałam się do niego;) Jest okej, tyko nie można go za dużo nałożyć, bo zaczyna sklejać rzęsy. Tak poza tym to naprawdę dobry tusz.


Nie potrafiłabym się też obyć bez mojego ukochanego pędzla. Chyba z CK, ale nie jestem pewna. jest przecudny i mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze długo długo:)
Do ust przeważnie używam błyszczyk lub wazelinę;) w zależności od pogody;p(nie lubię jak wiatr przykleja mi włosy do ust;p)

 Z podstawowych kosmetyków to chyba by bylo tyle:)
Napiszcie kochane bez czego Wy nie potraficie się obejść:)
A może polecicie jakieś fajne kosmetyki, np. podkład czy mascare? Z chęcią wypróbowałbym coś nowego:)
Pozdrawiam :)  

19 komentarzy:

  1. żadnego z powyższych kosmetyków nie miałam..
    jeśli chodzi o sprawdzony podkład, to szczerze mogę polecić Lirene City Matt - jest naprawdę świetny! dobrze matuje i kryje niedoskonałości, ładnie pachnie i jest wydajny. dzięki niemu możemy zapomnieć o świeceniu się cery na dłuuugi czas.
    gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie koleżanki polecały mi ten podkład z Lirene. Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować, ale pewnie prędzej czy później trafi w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś korektor z Ingrid, ale już mi się skończył a w moim mieście nie mogę go nigdzie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja ostatnio spotkałam się z tymi kosmetykami we wszystko po 5 zł;)

      Usuń
  4. Absolutny minimalizm,jak u mnie. Polecam Ci tusz z essence multi action z tańszych i nieco droższy 2000calorie

    OdpowiedzUsuń
  5. O, mam podkład Revlon! Długo, długo szukałam swojego idealnego podkładu i chyba - żeby nie zapeszyć znalazłam. Matuje, choć na samym początku trochę się świeci, ale szybko to zanika, maskuje (na tyle ile może) niedoskonałości skóry i przede wszystkim długo się trzyma. :)

    Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i miłe słowa. Jeżeli u mnie jest magicznie, to chcę, żeby ta magia trwała wiecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę mascarę z Oriflame, ale niespecjalnie mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę wyjść bez podkładu i maskary:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład obowiązkowo, tusz i szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestetty żadnego z tych kosmetyków nie znam...i mi równiez nie zdarza się wyjść bez makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie kosmetyczne posty, wyjść z domu bez makijażu? tylko w weekend na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Always ensure you choose a method that is proven to remove
    skin tags without causing adverse effects and scarring. After all, they
    can be readily sourced from the internet. Those with sensitive skin should not use it as
    it can irritate.

    my page - Skin tag remover

    OdpowiedzUsuń
  12. There doesn't seem to be an awful lot of difference between the two apps, although reviews on the Marketplace indicate that Lazy - Tube has some issues storing login details while You - Tube by Lazy - Worm has performance issues, depending on your phone. That is all performed by web phone, Skype, Google Hangout or by telephone. The more you appeal to people the more followers you will have.

    Here is my website - buy youtube views and likes

    OdpowiedzUsuń
  13. They will charge more money however; this is because they are using
    more costly methods to achieve the same exact thing.
    In the point in the skin tag closest to the surrounding skin, cut it off
    with sharp scissors. These viewing options are exactly as they sound and allow you to sort and view photos along a timeline or
    based on a specific date in time.

    Look at my page :: how to get rid of skin tags

    OdpowiedzUsuń
  14. So let them obey Me and believe in Me, so that they
    may be led aright. Will all Christians allow the Pope to represent
    Christianity, on their behalf. Read this honestly to feel the presence of love within you.


    Feel free to surf to my homepage: 99 name of allah

    OdpowiedzUsuń
  15. I know other contributors to Web - Answers who did something along the same lines as I did, instead of just answering 50 questions.
    There is something about knowing that there is money out there for you to earn if you
    just reach out and take it. You could write for some other sites that are already ranking highly.


    Look at my website :: how to make money online

    OdpowiedzUsuń